lover friends
lover friends
روزی به دلم چوب حراج زدم اما صد افسوس که ......


.......

 

امشب دوباره غرق در تمنای دیدنت
سرمه ی انتظار به چشمانم میکشم
امشب دوباره تو را گم کرده ام
میان آشفته بازار افکار مبهمم
توی کوچه های بی عبور پاییزی
دستان گرمت را .. نگاه مهربانت را .. شانه های بی انتهایت را
منتظر نشسته ام



نظرات شما عزیزان:

یک عاشق ایرانی
ساعت23:49---7 تير 1390
آفرین قشنگ بود عسل جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,

|
 


سلام من راحله هستم 19سالمه و تهران زندگی میکنم.دانشجور رشته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)هستم. خوشحال میشم تو وبلاگم نظر بدین. با تشکر راحله خانوم
r.zabihifar@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

miss lover
shamim

 

دی 1392
دی 1391
فروردين 1391
بهمن 1390
آذر 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389

 

دانلود موزیک ویدئو باران به نام صد بار
دانلود آهنگ جدید باران به نام صد بار
دانلود آهنگ کنارت آرومم از شاهین امیری+کد آهنگ پیشواز ایرانسل
دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام عاشقونه
چشمای تو....!
محبت!
سلام!
عزیزم...!
بدون شرح!
قر دره های بی کسی!
س نقطه تا تنهایی!
پنجره
سراب !
درد بی درمون !
احساسم !
مرگ تدریجی !
چاره ای نیست!
بسه دیگه
آرام بگیر ای نازنین !
مادر !
دنیا همینه دلم ، غصه نخور
وقتی دنیا ارزش نداره!
آه...دلم می سوزد!
خانه دوست کجاست
رکوع عاشقانه
برای شمیم !
دوست
دلم گرفته!
.......
روز های تنهایی !
گدایی عشق !
روز های بیخیالی !
گذر زمان
!!!!!!!!
کوچه یخ زده احساس!
تابلوی بد اقبالی!
گریه میخواهم!
بـ ـــاز بــ ــاران
قلم حرف هایم!
غرق شده!
میخوام خونه بخرم وام نمیدم!
تورا من چشم در راهم
عروس خوش خنده
دلتنگی 2
دلتنگی 1
سهم من!
من از تاریکی شب ها بی زارم!
دوست نزدیک تر از من به من است.....
راهی برای بازگشت نیست
بن بست دوست داشتن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان lover frinds و آدرس misslover.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت من قرار میگیرد.

با تشکر از انتخابتان 





بلاگر تولز
رز هیتس
98iran12
عشق
ژسرک قرمز
مجله اینترنتی پا به پا
دانشجويان تربيت معلم علامه طباطبايي و بنت الهدي صدر بوشهر
ضد پسره؟؟دخمرا بیایید تو؟؟؟
F@TiM@_1994
tanha_5505
پارت دانلود
دنیای من وطنم
غمکده عشق
بیا! تا توتیایم خاک راهت...
ژسر به اصطلاح مهربان
.::.:::.::: باغ رضوان ::.:::.:::.
عشق من دوست دارم
.......... ღღ حـــدیـــث دل ღღ
رویای من
freestudent
دانلوکس
اسیر عشق....
پسران داغ و زیبا3
پسران داغ و زیبا2
پسران داغ و زیبا1
روانشناسی زدواج
وی پی ان رایگان
babol0111
صلواتی!اگه دیدی یه صلوات بفرست
♥✿✿★★طلـــــــوع خورشیــــــــــــد★★✿✿♥
ღღ حـــدیـــث دل ღღ
عاشقانه های دلمان
یک عاشق ایرانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 141423
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->